Polskie Stowarzyszenie Kettlebell i Fitness
ul. Kartuska 422a ; 80-125 Gdańsk
Tel 48 660 786 972
e-mail: biuro[at]kettlebell.org.pl

300 powtórzeń LEONA

Trening wykonujemy w parach. Ilość powtórzeń jest podana dla każdego z ćwiczących, tzn np 2 x 30 znaczy, że każdy w parze robi 2 serie po 30 powrórzeń

Nie ma żadnych, absolutnie żadnych przerw

  • 1 x 30 pompki z "piątką"
  • 2 x 30 nadrzuty naprzemianstronne oburącz / na pajacyki (wykonujesz jak najwięcej pajacyków gdy partner robi 30 nadrzutów, każdy 2 razy nadrzuca i 2 razy skacze)
  • 2 x 30 wymachy nóg w leżeniu (każdy 2 razy po 30)
  • 2 x 30 wiosłowanie z partnerem na ręczniku / pompki klaskane (każdy wykonuje 2 x 30 pompek i 2 x 30 wiosłuje)
  • 2 x 30 swing w parze (jak poprzednio: każdy  2 razy swinguje i 2 razy wypycha)
  • 1 x 30 pompki z "piątką"

Trening

Zapraszamy do przesyłania nam Waszych treningów. W tym miejscu będziemy zamieszczać najciekawsze zestawy ćwiczeń.

Our website is protected by DMC Firewall!