Ćwiczenia uzupełniające kettlebell (z odważnikami)

Ćwiczenia uzupełniające kettlebell (z odważnikami)

W klasycznym treningu giriewoj sport (rosyjska szkoła kettlebell) wyróżniamy trzy ćwiczenia podstawowe:

Podrzuty (jednorącz i oburącz)

Rwanie (jednorącz)

Długi cykl – nadrzut i podrzut (jednorącz i oburącz)

Zazwyczaj te 3 powyższe ćwiczenia stanowią około 1/3 – 1/2 objętości treningu. Pozostały czas wypełniają różnego rodzaju ćwiczenia uzupełniające, wykonywane z kulami, sztangą lub ciężarem ciała. Ich celem jest poprawienie wyników uzyskiwanych w ćwiczeniach podstawowych.

Poniżej kilka (z kilkudziesięciu, a nawet kilkuset) ćwiczeń uzupełniających z odważnikami. Wkrótce dodamy nowe. Naszym celem jest poważne rozbudowanie tego działu.

Ćwiczenia prezentuje Marta – zawodniczka giriewoj sport występująca w barwach klubu sportowego LEON. Nagrania zrobiliśmy w Fitness LEON Gdańsk

 

Swing jednorącz

 

Swing + rwanie

 

Swing + swing + rwanie

 

Swing + swing + swing + rwanie + zmiana ręki

 

Swing jednorącz, zmiana ręki po każdym powtórzeniu

 

Nakłony boczne

 

Przysiady z odważnikiem w wyprostowanej ręce nad głową

 

Przysiad + rwanie + zmiana ręki

Zobaczcie jak wyglądają typowe treningi szkoły giriewoj sport

Masz pytania do tematu “Ćwiczenia uzupełniające kettlebell (z odważnikiem)? Napisz do nas przez formularz kontaktowy